fredag 20 maj 2011

Kan det bli vackare

Naturens gåvor.


Kan det bli vackrare än så här, kan det dofta ljuvligare..
Ja, jag vet inte vad ni tycker men jag tycker att det är fantastiskt att efter en ½ timmes promenad komma hem med underbart doftande syréner och liljekonvaljer att dekorera med hemma : ))
Jag tycker att de är så fina att se på och de sprider en sån ljuvlig doft hemma, jag önskar ni kunde känna :)
Ni har säkert plockat ni med så ni vet ju :)


Nu är det ju fredag igen och det är underbart, en hel helg framför sig att mysa med familjen.
Kanske grilla,
lite pyssel i trädgården, lite fönsterputs och så fotboll såklart.
Tänk att man kan tänka på fönsterputs med ett leende på läpparna den här årstiden, "du måste ha en skruv lös" sa min mamma när jag berättade det för henne : ))
Min kära lilla mamma, jag undrar vad hon ska få för något fint nästa söndag... Hmm, nåja det är ju lite tid kvar att hitta på något fint.


Med dessa fina blommor vill jag önska alla en underbar fredag.
Stor Kram
Jessica

11 kommentarer:

Plupps krypin sa...

Det är bara ett ord som far in i mitt huvud....UNDERBART!!
Trevlig helg
Yvonne

Madame Edith sa...

Visst är det en härlig tid vi har nu!
Helt underbart :)

Kramar till dig/M

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hihi, jag får nog hålla med din mamma, önskar jag hade din inställning till fönsterputsande. Det är sånt där jag skjuter på och skjuter på...
Tänk så fina buketter man kan plocka alldeles gratis, det är ju oftast dom som är dom finaste.
Ha en härlig helg
Varm kram
AnnaMaria

Maria sa...

Hi Hi ...ja fönsterputs. Fast det är ju härligt efteråt. Önskar dig en skön helg kramar från Maria

Mittvitahem-Gottoblandat sa...

Halloj
Min lilla pärla!Du fixar å donar me trädgårn du,
hoppas ni får ännu en underbar helg me familjen.
Kram på er hela gänget

Fröken Tindra sa...

Ja, syrener är underbara! Har plockat hem några från jobbet idag där det finns stora buskage. Mmmm...
Lust att putsa fönster... Njae... ;0) Men jag tog faktiskt insidan på några av dem härom veckan. Men utsidan, den får vänta. =0)
Ha en skön helg!
Kram!

Vintage sa...

Underbaraste blomster! underbar doft...ha en underbar dag! kram susanne

Ardisia sa...

Godmorgon på dig goa du!

Ja den här årstiden är verkligen ljuvlig! Man skulle vilja stoppa tiden, eller hur! Det doftar gott i luften, allt är fräscht grönt & massvis med blommor i olika färger!

Här bjuder också dagen på lite fotboll igen ;) Men liten loppisbesök ska jag hinna med först. Sedan kommer min lilla mamma från Fin & stannar i en vecka. Morsdag hela veckan lång dvs :)

Ha det jättebra vännen!
Kram MIa

becca sa...

Så härligt att kunna plocka in blommor, vi har både syren och liljekonvalj ute på gården men dom har inte riktigt slagit ut än.
Ha en bra vecka, kram Rebecca.

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Nej, det kan inte bli vackrare.
Blommorna symboliserar försommar.
Kram Anette

Vintage House sa...

Hej
så underbart vackert man måste verkligen stanna upp och njuta.
kram
sandra