onsdag 10 augusti 2011

Var sak på sin plats..

Nu har sommarens fynd flyttat in :))


Ja nu har det gått några dagar  igen.
I år så har jag "drygat" ut min semester lite så att vi ska kunna följa med äldste sonen när det är dags att börja skolan. Han ville (vi med såklart) att vi skulle vara med första veckan så han får "bo in sig" på den nya orten o i lägenheten, det är underbart att han vill det tycker jag eftersom det känns ju i både mig o hans pappa att det vill ju vi också såklart :)) Lillebrorsan längtar mest tror jag :))
Nästa vecka bär det iväg.. Stort, spännande, skrämmande, kul, oroligt, underbart, ont i hjärtat, hur sammanfattar man allt det....
 

Visar lite av mina semesterfynd.
Första bilden är på lilla dörren jag visade häromdagen, den har fått flytta in i vardagsrummet :)
Andra bilden är på en dörr som fyndades lite tidigare i sommar, den står också i vardagsrummet men ska flytta en trappa upp bara alla flyttkartonger kommit bort :) 


På en liten hylla i köket har mina fina skålar fått ta plats tillsammans med mina underbara silverbestick.
Tänk va glad man blir av små slitna, naggade fynd :))


Här har regnet stått som spö i backen hela dagen, men det har inte gjort så mycket, man har ju lite o greja med inne också :))

Ha en jättefin onsdagskväll o missa inte Leila kl 21.

Stooor varm kram 
Jessica

11 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Vilka fina fynd!!! Laila blir det här med;) Kram Johanna

Vita rosor och förgätmigej sa...

Vilken fantastisk dörr du har hittat! Lovely!!! Oj, jag har redan ångest för när de små liven ska ta det stora steget ut i livet! FAST jag inte vill något hellre efter dagar som denna... ;0)

Kraaam/ Anna

Änglarum sa...

Hejsan! så ljuvligt med den gamla dörren,ja du sonen har något stort framför sig .. förstår att det är med blandade känslor! men det kommer bli bra. var rädd om dig!kramiz Jessica

Lotta Zetterling sa...

Vad fint det blev med din dörr,förstår att det rör runt i alla känslor när sonen ska flytta.Det kommer att gå bra, han kommer att växa av denna fantastiska resa han ska göra och bära med sig massor av erfarenhet som han kommer ha nytta av resten av sitt liv..

Kram Lotta

Anette sa...

Hej Jessica
Snyggt de vart med dörren :)du har de så fint.
Visst är de kul med gamla slitna saker man kan fynda o göra så fint med.
Sonen fixar de där :)
Ha de så bäst vännen.
Kramen Anette

Gunillasljusglimtar sa...

Hej goa du! Tack för titten idag...Hoppas allt går bra nu med sonen o skolan Kram på dej Gunilla

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Men tror du inte jag satt och somnade till Leila!! Hur man kan somna till det fattar jag inte, var inte ens trött. Så fint med dörren på plats, och du hade en till jättefin dörr. Snyggt att du hittat ljus som matchar dörren också. Kommer bli spännande och bo hos sonen en vecka, mysigt för er alla.
Varm kram
AnnaMaria

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Fin gammal dörr och snyggt med ljusen som matchade dörren.
Ha en fin dag!
Kram Anette

Vintage House sa...

Hej
Vad härligt med att få spendera lite tid med äldsta sonen..
Dörren är ljuvlig och fina ting du har fyndat...
kram
sandra

Marie sa...

Underbar dörr!

Jag glömde av Leila igår, blev såååå sur!!!!

Trevlig kväll!
Kram Marie

Norr om Köpenhamn sa...

Naggat i kanten ska det vara och gärna så slitet att ingen annan vill ha det ;o) Finfina fynd du har gjort i sommar! Hoppas att hösten bjuder på fler loppis o fynd ;o)

Ha en fortsatt skön augustivecka!
Kram
Ulrika