fredag 9 september 2011

Hedrad : ))

Ohh vad jag är lycklig :)


Varför? Jo för att jag har fått inte en, utan två Awarder : ))
Den ena har jag fått av fina Anette med den underbara bloggen Vita Rosor.
Tusen tack Anette, känner mig hedrad och väldigt glad över att du tycker om mig och min blogg.
Stor varm kram till dig från mig.
Den andra har jag fått av min namne Jessica med den underbara fina bloggen Änglarum.
Lika många tusen tack till dig Jessica, jag blev rörd över din fina motivering om mig och min blogg, dina ord värmer verkligen.
Stor varm kram till dig från mig.


Nu är det ju fredag igen och det är väl helt underbart eller hur. Nu ska det mysas och ätas något riktigt gott, njuta av att vara ledig och jag tror att jag ska försöka mig på lite fönsterputs, fönstrena är inte så vackra efter sommarens alla flugor. Det är härligt när man får göra lite höstfint med rena fräscha fönster och nya gardiner, städa bort lite sommarfärger och in med lite mer mustiga, murriga höstfärger.
Det blir lite lugnare när hösten kommer på nå´t sätt, tar det lite lugnare, myser lite mer med tända ljus och god mat o dryck :))
Golvljusstaken på bilden ovan ger ifrån sig ett ljuvligt sken när man tänder alla ljusen, den är så fin tycker jag, har haft den ganska länge men älskar den lika mycket nu som när jag fick den, det var en present från mamma o pappa för många år sen.
Ni må tro att jag blev lycklig när jag.......



....hittade denna! Precis likadan fast en mindre modell, jag köpte den utan att tveka, älskar denna lika mycket : )
En väninna till mig som kollar min blogg ibland sa - Gud va du älskar dina saker. Vad då? sa jag.
Då sa hon att när jag visar bilder på nåt så skriver jag alltid att jag älskar sakerna.... Men.. det gör jag ju faktiskt :))

Tusen tack till er, alla goa bloggare som har gett mig så fina varma ord om mina killar, det gör mig verkligen jätteglad och varm inombords.

Fredag och fredagsmys :) Men hos oss blir det extra mys idag.
Stora killen kommer hem för första gången på nästan 4 veckor. JIPPI!

Ha nu en underbar fredag, det ska jag ha.

***Kärlek till er alla***

Varm Kram
Jessica

10 kommentarer:

Maria sa...

Men du har ju en jättefin header som jag är lite avis på....jag använder Picnic programmet till mina header och även annars också om jag skall trixa ihop något kul. Kram Maria

Anette sa...

Halloj vännen!!
Klart att du ska ha en award hi hi den är du värd;)
Jättefin stake du fått av dina föräldrar och sen den du hitta själv som va lika vilken tur hi hi
Så roligt att killen kommer hem i helgen ,då får ni mysa på ;)
Ha en underbar dag .
Kramar Anette

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hej Jessica
Jag förstår precis, det är nog en bloggsjuka och bli så förälskad i saker. Jag har också saker som jag älskar, småler när jag går förbi och ser dom! Och grattis till din award, den är du väl värd. Jättefina ljusstakar, inte svårt och gilla dom. Mina rosor i inlägget kommer alla från trädgården, fast 3 av bilderna är tagna tidigare i sommar, därav honungsrosen.
Ha en mysig helg, glöm inte tända dina vackra ljusstakar.
Kramar
AnnaMaria

Änglarum sa...

Hejsan! du fick ju en Award av mig me :)) så mysigt att få hem stora killen mys ordentligt! kramiz Jessica

Så Vitt Jag Vet sa...

Hej 1 Du undrade vilken färg jag använder till mina tryck.. Jo jag använder samma som när man stämplar kort.. Den heter Distress Ink... Du kan se bild på färgen om du går in på pyssel och skrållar ner till midsommarvimpel... Tycker att den färgen inte "klåttar"... Tvätt håller den nog inte...
Ha ett skönt veckoslut !
Kraam
Sanne

Vintage House sa...

Hej
Ja förälskad i saker kan man verkligen bli:)
tack för hälsningen tyvärr inte bättre och jag har fått ny medicin som jag hoppas fungerar...
Ha en fin fin helg
kram
sandra

Tulipa sa...

Hej!

Hoppas du får en mysig helg med tända ljus, god mat och tid att göra vad du vill...och lite till...(fönsterputsning kanske..*ler*..)

Kram Mariette

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Grattis till Awarden!
Det är klart att man älskar sina saker och sakerna som jag inte älskar hamnar i en låda;)
Kram Anette

Skogslyckan sa...

Grattis till awarden den är du verkligen värd. Dina fina kommentarer värmer mitt hjärta så inne på min blogg. Man skall ha det framme man trivs med i sitt hem. Och jag blir ofta förälskad i ting och byter ofta.
Kram Pia

Norr om Köpenhamn sa...

Grattis till awarderna :o) Visst kan man älska sina saker....det gör jag med! Jag kan bli alldeles överlycklig över fynd jag gör på loppisar. Så får folk kalla det ytligt om de vill, det bryr jag mig inte om. Huvudsaken är väl att jag är lycklig ;o)
Så fortsätt du och älska dina ting!!

Ljusstakarna är jättefina :o)
Ha en härlig onsdagkväll!
Kram på dig i höststormen...